Miércoles - 1 Diciembre 2021

RENOVACIÓ PARCIAL CONSELL ESCOLAR I CALENDARI ELECTORAL

Estimats professors, pares i alumnes:

D’acord amb la normativa vigent, el 26 de novembre realitzarem a aquest Centre Concertat les eleccions per a la renovació parcial, i posterior constitució del Consell Escolar de centre, mitjà de participació en la vida escolar de tots els estaments implicats. Aquest Col•legi informa a tota la Comunitat Educativa, per que puguen exercir els seus drets reconeguts en el marc de dita normativa.

Per a la seua informació els recorde la composició del Consell Escolar:
- El Director Pedagògic
- Tres representants de l’Entitat Titular
- Quatre representants dels professors
- Quatre representants dels pares/mares
- Dos representants dels alumnes
- Un representant del personal no docent.

En aquesta ocasió, la renovació del Consell Escolar sols és parcial, és a dir, només s’escolliran dos professors, dos mares/pares, dos alumnes i un representant del personal d’administració i serveis, fet pel qual el Consell Escolar només quedarà renovat en la seua meitat.

El camp d’actuació del Consell Escolar és tan ampli, i la seua tasca tan important, fins i tot en l’aplicació de l’Ideari i la realització del caràcter propi del Centre, que per aquest motiu els demane a tots vostés a que siguen conscients de la transcendència de l’adequada elecció dels seus representants. Els anime, així mateix, per tal de que es presenten com a candidats, o donen els seus vots a aquells en qui confien.

En breu temps els informarem del Calendari Electoral, per tal que en tot moment puguen seguir tot el procés d’Eleccions a Consell Escolar.

Esperant la seua col•laboració, reben una cordial salutació de la:

PRESIDENTA CONSELL ESCOLAR

Fdo: Isabel Mollá Morales

CALENDARI ELECTORAL

15 OCTUBRE Comunicació, per escrit, a tots els estaments de la Comunitat Educativa de la convocatòria d’eleccions a Consell Escolar.

16 OCTUBRE                 Constitució de la Junta Electoral

20 OCTUBRE A
11 NOVIEMBRE            Presentació de candidatures

13 NOVIEMBRE               Publicació de la llista provisional de candidats

26 OCTUBRE A
6   NOVEMBRE         Exposició pública dels Censos Electorals, per a la seua  comprovació.

17 NOVEMBRE               Reunió de la Junta Electoral per a l’aprovació dels censos electorals, proclamació de les candidatures i sorteig per a la designació dels membres que composaran les diferents meses electorals.

26 NOVEMBRE Eleccions per a l’estament de pares/mares.
                                     professors, alumnes

4 DESEMBRE Reunió de la Junta Electoral per a la proclamació dels candidats escollits.

14 DESEMBRE Constitució del nou Consell Escolar.