Martes - 20 Agosto 2019

JORNADA DE PORTES OBERTES 6 D'ABRIL

DISSABTE, 6 D'ABRIL A LES 11 HORES

En el nostre col•le, des dels 3 anys comencem a construïr un món millor. I és que els somnis dels nostres alumnes són els nostres i treballem de valent per tal d'aconseguir fer-los realitat.

Actualment, ens trobem immersos en les obres d'un nou edifici, un edifici que molt prompte podrem utilitzar i en el que combinarem la tradició i la història del nostre col•legi amb la innovació i les noves oportunitats que aquests espais ens brindaran.

Alguna vegada has vist un puzzle gegant??? Doncs, nosaltres sí! Eixe és el del nostre col•le: un puzzle amb peces de tots els tamanys, formes i colors, però amb les que s'aconsegueixen històries realment sorprenents.

VOLS VINDRE I CONÈIXER-NOS??

Inscriu-te al següent enllaç: https://goo.gl/forms/r4AziilUpuL1oWLI2

Envia un correu a: secretaria@colegiostamaria.com

Crida al 962380391

Estem segurs de que tu eres la peça que ens falta per tal de seguir construint el nostre puzzle. Així que anima't i vine a conèixer-nos. De segur que et sorprendràs perquè... és #HoraDeConstruir i CONSTRUÏM PER A TU!