Miércoles - 1 Diciembre 2021

ELS ALUMNES DE 5é DE PRIMÀRIA JURAT DEL CONCURS DE LES ENTRADES DE "SIMBA, EL NUEVO REY"

Els alumnes de 5é de Primària han tingut l'honor de participar com a jurat en el concurs que el Col·legi va organitzar al Facebook Oficial, en el que el guanyador s'emportava dues entrades per al musical que representen alumnes del taller de teatre i el Cor del Col·legi.

L'activitat s'ha plantejat com un taller de comprensió lectora i d'expressió oral en la que, a partir de rúbriques d'avaluació, els alumnes, havien de llegir i decidir quins comentaris del Facebook eren els que més s'apropaven al que es plantejava.

Durant més d'hora i mitja de treball on han pogut patir la complexitat de prendre aquest tipus de decisions, els alumnes han arribat a un consens majoritari explicant la raó per la qual  s'han decidit per uns o per altres comentaris.

El guanyador o guanyadora... prompte!